2011. augusztus 29., hétfő

Elindultam

Végre!
Ezzel a bloggal egy régen dédelgetett álmom válik valóra.

A sütés, főzés iránti szeretetemet önthetem szavakba és oszthatom meg Veletek.

A „szerelem” még gyermekkoromban kezdődött. Édesapámmal együtt jártam piacra és főztem meg Vele a vasárnapi ebédet. Majd mikor iskolaválasztásra került a sor, adta magát, hogy az Ecseri úti vendéglátóipari szakközépiskolába jelentkezzek. Itt aztán mélyebben is elsajátíthattam a sütés-főzés tudományát.
Az élet úgy hozta, hogy ebben a szakmában nem tudtam elhelyezkedni, mivel a férjem is vendéglátóipari szakember és így két gyermekünk mellett választanom kellet egy másik szakmát a család érdekében.
Ez lett a könyvelés.
A konyha megmaradt hobbinak és az új receptjeimet családomon teszteltem.
Remélem olyan érdeklődéssel olvassátok a blogomat, amilyen szeretettel írom Nektek!

1 megjegyzés:

  1. Hajrá! Előre a sárga úton!!!! Teljen benne sok örömöd, mi meg főzzünk sok finomat az út mutatásoddal!!! :)

    VálaszTörlés